Χρήσιμα

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Ο μόνος αγώνας που χάνεται είναι αυτός που δεν γίνεται

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Είμαι από πολλά χρόνια μέλος του ΒΥΡΩΝΑ και πλέον της Ενωτικής Πρωτοβουλίας και θα ήθελα να σας ενημερώσω σχετικά με δικαστικό αγώνα που έδωσα κατά της ιδιοκτησίας του παραρτήματος της Αμαλίας Βλάχου (Πατήσια) της αλυσίδας φροντιστηρίων ΑΧΟΝ Διεθνές Δίκτυο Σπουδών.

Στο παραπάνω κέντρο ξένων γλωσσών προσλήφθηκα τον Σεπτέμβριο του 2005 με την ιδιότητα της καθηγήτριας Αγγλικής γλώσσας. Συμφώνησα με την εργοδοσία να διδάσκω 12 ώρες την εβδομάδα για οκτώ μήνες και υπέγραψα την αναγγελία πρόσληψής μου. Η εργοδοσία σκοπίμως δεν θέλησε να κατατεθεί γραπτή ατομική σύμβαση εργασίας. Μετά από 2 εβδομάδες κανονικής εργασίας ενημερώθηκα τηλεφωνικά ότι η επιχείρηση αναίτια διακόπτει μαζί μου κάθε σχέση εργασίας. Η τότε πρόεδρος του σωματείου Χ.Κ. με συμβούλεψε ορθά να συνεχίσω να προσέρχομαι κανονικά στην εργασία μου έως ότου η εργοδοσία μου κοινοποιήσει εγγράφως την απόλυσή μου, κι έτσι έγινε. Προσπαθώντας να αντιμετωπίσω την όλη κατάσταση διαπίστωσα ότι στην Επιθεώρηση Εργασίας η εργοδότρια-επιχείρηση μία μέρα μετά την έγγραφη απόλυσή μου είχε καταθέσει ατομική σύμβαση εργασίας με πλαστογραφημένη την υπογραφή μου και ότι τάχα εργαζόμουν μόλις 4 ώρες την εβδομάδα. Αποφάσισα άμεσα και μήνυσα την ιδιοκτήτρια του φροντιστηρίου για πλαστογραφία όπου ανέφερα ότι το πλαστό παραπάνω έγγραφο ματαίωσε την επιθυμία μου να διεκδικήσω μισθούς υπερημερίας για την περίοδο της οχτάμηνης προφορικής σύμβασης, δεδομένoυ του ασήμαντου και πλασματικού αριθμού ορών που όριζε.

Η μήνυση εκδικάστηκε στις 8/3/2011 από το 6ο Τριμελές Πλημ/κείο Αθηνών. Ως μάρτυρας κατηγορίας κατέθεσε στο δικαστήριο η τότε πρόεδρος του σωματείου, η οποία άλλωστε είχε καταθέσει και ενόρκως το 2005. Το δικαστήριο έκρινε ένοχη την ιδιοκτήτρια του φροντιστηρίου ΑΧΟΝ και την καταδίκασε σε φυλάκιση 10 μηνών.

Θα ήθελα να σημειώσω ότι το παραπάνω δικαστικό αποτέλεσμα είναι σημαντικό για μένα που δικαιώθηκα μετά από τόσα χρόνια και πιστεύω ότι είναι σημαντικό για όλους εμάς που δουλεύουμε σε χώρους όπου βασιλεύουν η εκμετάλλευση, η επισφαλής εργασία, η καταστρατήγηση της εναπομείνασας εργατικής νομοθεσίας και όπου η καταδίκη των εργοδοτών φαντάζει να είναι άπιαστο όνειρο.

Συναδελφικά

Κ.Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου